Monday 23 July 2018

Jewellery: Route508

Een tijdje geleden mocht ik wat uitkiezen bij Route508. Ik moet je eerlijk bekennen dat dit tevens ook mijn eerste kennismaking satisfied het merk en de webshop was, maar meteen ook een goede. Want wat hebben ze mooie sieraden! Route508 is het merk voor unieke sieraden (en tassen!) en is zeker iets anders dan de andere sieraden die je al eens gezien hebt.

Route 508 Het pakketje dat ik thuiskreeg zag eruit als een feestje. Ik had een ring uitgekozen, welke verpakt zat in een stoffen tasje. Heel mooi primitief en dat maakt het juist zo speciaal. Ik koos voor de Goud Vermeil Ring Sheila, een grote 18 karaats goud vergulde ring die door zijn grootte een bohemian uitstraling heeft. Het ziet emergency room lekker Ibiza achtig uit en dat is precies waar ik zou van hou!

Route 508 Met deze ring maak je echt een statement. Hij is een echte opvaller binnen je clothing en is goed te combineren satisfied andere ringen en sieraden, maar kan het ook heel erg goed alleen af. Nog mooier vind ik hem op een ietwat gebruinde huid fulfilled een mooi en lekker fel nagellakkleurtje.

Route 508 Als verrassing kreeg ik er deze Verguld Gouden Stapelring Twisted bij. Superleuk, desire bij het uitkiezen kwam ik hem al tegen en vond hem meteen al erg mooi. Ook deze ring is verguld 18 karaat goud en ziet er prachtig uit. Mocht je houden van subtiel, dan draag je hem apart. Wil je liever wat meer vavavoom, combineer hem dan satisfied andere stapelringen.

Route 508 De Sheila ring kost EUR105,- en de Twisted ring EUR40,-. Dat is het zeker waard, want de kwaliteit en de uitstraling zijn helemaal top! Ondertussen heb ik mijn oog al laten vallen op de supermooie Amalia ring satisfied maansteen en de Ruby ring (ook met maansteen). Ook de Phoenix metro leren crossbody tas is ont-zet-tend mooi! Super incredibly mooi allemaal! Naast deze goud vergulden sieraden heeft Route508 ook zilveren sieraden en tassen. Ik vind alles echt ontzettend mooi en raad dit merk dan ook zeker aan als je van die Ibiza sensation houdt en mooie sieraden deze zomer wilt hebben.Kortingscode!De sieraden van


Route508 store je op. Boven de EUR25,-wordt je bestelling gratis verzonden en bestel je voor 17.00 uur? Dan wordt je bestelling vandaag nog verzonden! Nog mooier: namens Route508 mag ik je een kortingscode van 15%aanbieden. Met de code ‘#zazazoolove’krijg je t/m eind mei 15%korting op je bestelling!Geef jij de voorkeur aan zilveren of gouden sieraden?– Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk/bedrijf–



source http://www.christyjewell.com/jewellery-route508/

No comments:

Post a Comment